معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدیه روزِ خبرنگار در روزهای آتی به حساب خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور واریز می‌شود.

 هدیه روزِ خبرنگار به زودی واریز می‌شود

فرشاد مهدی‌پور اظهار داشت: از سه چهار سال پیش پرداخت هدیه روز خبرنگار سنت وزارت فرهنگی بوده، امسال هم این هدیه‌ به صورت نقدی برای خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه در نظر گرفته شده است. رقم هدیه امسال ۵۰۰ هزار تومان است.

معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: روند و فرایند تامین اعتبار هدیه ۵۰۰ هزار تومانی خبرنگاران انجام شده که تا دو سه روز آینده تا قبل از روز خبرنگار به حساب خبرنگاران واریز شود. 

مهدی‌پور همچنین درباره این‌که آیا هدیه ویژه دو میلیون تومانی که سال گذشته به حساب خبرنگاران واریز شد، امسال نیز مشمول خبرنگاران می‌شود؟ گفت: سال گذشته با دستور آقای رئیس جمهوری (شهید رئیسی) مبلغ هدیه وزیر فرهنگ که ۴۰۰ هزار تومان بود، چهار برابر شد و ۲ میلیون تومان پرداخت شد. امسال وزارت فرهنگ ۵۰۰ هزار تومان برای خبرنگاران در نظر گرفته است که رسم و سنتی است که  در ۶ سال گذشته در این روزها به خبرنگاران پرداخت شده است.

اهدای اینترنت رایگان به ۳۰ هزار خبرنگار

مهدی پور گفت: با مساعدت و همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال هم اینترنت خبرنگاری در نظر گرفته شده است و امروز هم اخبار آن اطلاع‌رسانی شد؛ آن چیزی که همراه اول اعلام کرده و دیگر اپراتورها هم این هدیه را در نظر گرفته اند.

معاون امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار خبرنگار در سراسر شامل دریافت هدیه اینترنت رایگان می‌شوند، گفت: این هدایا شامل کسانی است که پرونده‌های آنان در سامانه جامع رسانه ثبت شده است و دیگر گروه‌های رسانه‌ای مانند مدیران مسئول رسانه‌ها هم مشمول هدیه اینترنت هستند و در دو سه روز آینده با همت وزارت ارتباطات به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استان‌ها هم، تعداد قابل توجهی برنامه برای روز خبرنگار دارند و آیین‌های تقدیر از خبرنگاران برگزار می‌شود. 

مهدی پور گفت: دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه ها هم در تهران جلسات و مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار می‌کنند به امید خدا امسال هم روز خبرنگار پرشوری خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.